norahansen.blogg.se

Ridlektionerna som inte blev till någonting

Publicerad 2014-10-18 15:12:06 i Allmänt,

Hej Hej! :-D
Jag vaknade ungefär halv 10 ;) sovmorgon!
Jag och Willy gick till planen för att kolla på ponnyerna. Så han skulle få se Nipsu :-)
Sen nästan direkt efter, så var det ridlektioner. Jag skulle inte behöva leda alls. Har lett tillräckligt för min del den här veckan ;) Skulle rida Nipsu på andra lektionen, men det hade blivit nåt strul med listorna, och plötsligt kunde jag inte rida heller. Blev ganska sur, inte för att jag inte fick rida. Utan för att jag hade slösat bort en och en halv timme på att sitta och frysa. Bara att åka hem igen då :/
 
Men när jag kom hem direkt så bad Willy mig att hoppa in i bilen. Jag hade pratat lite snällt med honom att jag ville köra hans bil. Alltså bara prova lite! Det verkar ju kul. Jo, men det fick jag, vi körde på en grusplan. Det var jättekul att köra hans bil. Den var automatväxlad så det gick ju ganska lätt! Jätteroligt verkligen! :D
 
Nu har jag precis ätit, och sitter i min säng. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, hade ju gärna velat rida Nipsu idag. ska se om jag får nåt fixat. Vi hörs senare  Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela