norahansen.blogg.se

Hej bloggen!

Publicerad 2014-09-01 15:22:38 i Allmänt,

Det har varit tomt och tyst här de senaste dagarna. Förlåt. 
Jag kan beskriva min helg med 2 ord fin och sjuk.
Jag har varit mer eller mindre halvDÖD i helgen. Men jag har verkligen haft jätteroligt!
Ridit Nipsu, det vet ni. Och så har jag ridit gammelgubben. Han har verkligen höstkänslor nu, och är mer i luften än på marken ska vi säga!
Och det roligaste var ju venetsiansk! (Villaavslutning)
Vi åt kräftor, badade tunna och smällde raketer :)
Igår var jag ganska säker på att jag inte kunde fara till skolan idag. Men kände mig pigg på morgonen och det gick helt bra.
Lite bilder från helgen!
Allt detta är faklor! Såå  fint!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela