norahansen.blogg.se

Jag och mitt grubbel

Publicerad 2014-09-30 20:46:26 i Allmänt,

Hej blogg :)
Varför ska jag grubbla så mycket? Nu är jag less på det här. 
Jag var på träningar idag i stan. Och ja, vad ska jag säga. Jag fick mig en liten tankeställare av min tränare. 
Men tränare ska vara hårda, det hjälper inte att bara säga "Bra!" Och "Jättefint!" Hela tiden. Och det gick i slutet och själva helheten BRA. Det sa min tränare också. Jag beslöt då att glömma allt det dåliga som hade hänt på denna träning och bara kämpa vidare och tagga för nästa vecka! Och gissa vad som händer nu. Jo, jag grubblar och är besviken över min insats idag. FAST jag det har gått SÅ mycket dåligare förr. Det hjälper inte att försöka skita i det. Och bara lägga mig ner och sova. Glömma bort det, sikta frammåt. Och kämpa på tills nästa vecka! Jag bara grubblar.  Vad har jag för psykiskt FEL egentligen? 
Måste BANKA in detta i skallen på mig själv. Nu får det vara nog. En smäll på käften.  Och gå VIDARE! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela