norahansen.blogg.se

Mellan lektionerna

Publicerad 2014-09-12 17:24:53 i Allmänt,

Hej hej! 2 hela dagar sen sist. Ojdå :(
 
Över till roligare saker!
Ja, det är Fredaag! So nice ;)
 
Vad jag har jag sysslat med då?
Bland annat träffat Tobbe Larsson.... hehe. Där blev ni förvånade va?
Tar upp det i ett senare inlägg, har så mycket att skriva!
Har varit för en stund sen och lagt på lite ponnyer på ridlektionerna. Tror att jag ska cykla iväg igen och rida Nipsu på sista lektionen. Har inte ridit henne på länge så det vore bra. 
Coopertestet gick faktiskt bättre än jag trodde. Jag ville springa 5 varv, och jag sprang 5 varv! Nöjd :)
Annars har det väl int hänt nåt speciellt, vi har också haft skolfoto. 
Nåt annat kan jag faktiskt inte komma på!
Ni får ha det bra sålänge. Så hörs vi efter lektionen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela