norahansen.blogg.se

Ridlektioner&failadepåfotbollen&massaläxor&måstebörjabloggamera!!!!!

Publicerad 2014-09-17 20:13:08 i Allmänt,

 
 
Hej! Ska börja uppdatera mera, jag LOVAR. Nu är jag riktigt bloggsugen :)
Ja, vad har hänt sen jag skrev sist? 
Ganska mycket, ganska mycket trögt.
Massa läxor, vi har matteförhör imorgon :/
Och så har det varit ridlektioner idag! Som vanligt. Allt rullade på. 
Jag har inte ridit Nipsu sen detdär ridpasset hon var omöjlIg. 
Ska tydligen på hopplektion imorgon också med henne. Så, får se hur det går. Lite skeptisk är jag nog.
Får bara hoppas att jag inte tappar nerverna och att hon håller sig i skinnet. 
Har också varit på ridlektion till stan. Den träningen var jag inte själv nöjd med. Nästa gång-Sporrar.
Och, så kan jag ju berätta om vad som hände på gymppan idag. Vi spelade fotboll (om det någonting jag suger på, så är det fotboll) Och jag skulle "skjuta" bollen. Jo, såklart halkade jag på gräset, och landade PÅ bollen. HAHA! :D Jag skrattade så jag dog! Det dåliga var dock att jag landade med min hand JÄTTEHårt mot gräset. Och nu kan jag inte röra den ordentligt. Så, lite invalid är man ;)
Saknar honom..... Otroligt mycket.... :,(

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2014-09-18 16:05:30

Vet hur det känns när ens bästa vän lämnar en :´(

Svar: :,(
norahansen.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela