norahansen.blogg.se

Sjukt ont i handen, sjukt bra ponny

Publicerad 2014-09-18 20:03:32 i Allmänt,

Heloo! 
Vad har ni gjort ikväll? Jo jag har ridit kanonkulan Nipsu på Malenas lektion. Jag trodde först att hon skulle spränga runt som en raket och göra kaffeved av hindren. 
Men, jag blev faktiskt riktigt imponerad. Visserligen rev hon några hinder. och jag såg säkert helt hemsk ut!
Men känslan fanns DÄR! Vi hoppade en bana och hon hoppade högt över med öronen framåt!
Det ser ut som om det blir lektion i helgen igen :)
Tack så jättemycket Malena för lektionen. S.U.P.E.R.B.R.A
Det gick helt bra att rida med min hand. Hade ett stödbandage. När jag tog av det så "strålade" det till i den så fort jag försökte böja den. Jag gissar på en rejäl sträckning!
Nu sitter jag och tittar på idol för tillfället. Mysigt avslut. :)
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll, :3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela