norahansen.blogg.se

Hissar och dissar i vardagen

Publicerad 2015-04-18 11:00:00 i Allmänt,

Har lite inläggstorka nu. Så snodde idén rån Pageryd.horseworld.se :) (hoppas det inte gorde nåt <3)
 
 1. Den här perioden i skolan gillar jag åtminstone bättre än den förra! Kan bra tänka mig att gå med den här perioden till slutet av skolåret :)
 
2. Nipsu har äntligen lugnat ner sig en smula. Hon har varit inne i någon slags stressperiod nuförtiden. Men den har lugnat sig lite, och hon kan faktiskt slappna av och lyssna på mig för det mesta ;)
 
3. Det är BARA 45 dagar kvar till sommarlovet. UTAN att ha räknat bort helgerna och så :D 
"Because I´m happy....."
 
4. Läsarantalet och speciellt kommentarerna har igen dykt upp  igen på min blogg... Åh... jag gillar er!
 
 
1. Vädret här är ganska så skit. Idag var det väl helt okej, men vädret tycks tydligen inte kunna bestäma sig för om det ska vara kallt/varmt, regningt/soligt.
 
2. Nu när Nipsu är svullen i benet, så kan jag inte rida förrän det är bra... :( Hoppas jag kan rida på träningarna nästa vecka...
 
3. Vi håller på att komma in i en provperiod nu i skolan. Suck, stånk stööööön.
 
4. Det finns folk jag saknar som jag inte har hört av på flera månader... :,(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela