norahansen.blogg.se

Huvudvärk...

Publicerad 2015-04-15 20:18:00 i Allmänt,

Har övat till Historie provet imorgon nu i typ 2 h och 15 min! Jösses, tänkte på riktigt dö. Varför ska de göra Historieböckerna så löjligt svåra? Texten är torr som öken. Nej nej! Usch för Hissaböckerna! Förhoppningsvis har något fastnat så jag kan nåt till provet. Men jo. Det ska nog gå bra ;)
Ska snart ta en dusch och gå och lägga mig tror jag. Ny dag imorgon, med historieprov, matte och annat "kul". Hehe, nej inte tänka negativt! Jag ska åtminstone rida imorgon!!! Yes! Har inte varit i stallet på 2 hela dagar och min hjärna går liksom på övervarv. Den är van att vara i stallet minst varannan dag typ ;)  Ska rida Nipsu i terräng, funderade på att rida ut till vallarna och galoppera! :) Eftersom planen inte är i skick för användning.  Vi får se! Love youu...
 
Denna tavla hänger i mitt rum och det är det sista jag ser varje kväll innan jag somnar.... ♥
~ If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart I'll stay there forever...~ 

Kommentarer

Postat av: Josefin Pageryd

Publicerad 2015-04-16 08:57:06

Tack för att du lämna din åsikt på min blogg :)
Kommer länka din blogg idag så håll utkik :D stor kram!

Svar: Aww, tack så jättemycket! ♡♥
norahansen.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela