norahansen.blogg.se

I made it!

Publicerad 2015-04-10 21:27:59 i Allmänt,

 
Piuhh... Äntligen är fredagen över!
Jag överlevde ridektionen. Det gick helt okej, men vädret var inte riktigt på min sida. Det blåste ganska mycket, så det var svårt och höra vad jag sa. Men jag klarade det! Yes :D vissa saker glömde jag bort att säga, men jag höll tiden helt ok. Och jag hoppas att rideleverna tyckte det var kul. 
Jag ledde Nipsu nästa lektion, sen red M henne. Det gick helt bra, men jag ska nog ta och böja igenom henne imorgon. Tänkte rida ett pass på kvällen sen :) Fast det är en liten ponnydag på förmiddagen. Det är inte speciellt hård träning. Så hon får ett lite uppfräschningspass på kvällen. :)
Söndag: TRÄNING TRÄNING TRÄNING. Malin kommer att ha träning, längtar så mycket ;)
Miss you Zicko. Miss you so much it hurts. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela