norahansen.blogg.se

It´s weekend my friends!

Publicerad 2015-04-24 19:18:00 i Allmänt,

Äntligen helg! Så skönt ahh... :D
Provet gick bra, var lite klurigare än jag hade väntat mig, men tyckte ändå att jag fixade det bra!
Bara att öva till matteprovet nudå ;) Nej, men har ett mål denna provperiorden. 
Lite övning hela tiden. Inte sitta i 3 h i sträck och öva sista dagen. Lite  i gången, ska även på stöd för matten.
Inte så här! ;)
Över till ridlektionen. Vi kom lite sent iväg, men den lektionen jag hade var den sista. Så det gjorde inte så mycket. Gruppen skötte sig bra, och fast det var fler hästar än vad jag var van vid så gick det ändå rätt bra. Nöjd över idag. Men än var det tydligen inte över. A sa att jag och Ina skulle ha ponnydagarnas ridlektion imorgon! Jag tänkte "Oj, va kul!" För där rider massa elever som jag många gånger har velat ha!
Ska planera allt åt dem nu ikväll, förhoppningsvis har vi på lektionerna på plan. 
Är lite nervös, men det ska nog gå bra. När man har ridit lika länge som ponnydagens elever har ridit nu, så är det tycker jag roligast att ha ridlektion. De kan inte för mycket men inte för lite heller!
Tänkte satsa på sitsen och volter imorgon. Det tror jag nog blir bra. :D
Vi hörs senare, nu ska jag nog inte skriva mer! HEJ!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela