norahansen.blogg.se

Jag vill rida... :,(

Publicerad 2015-04-22 20:14:14 i Allmänt,

Har någon en häst eller ponny att låna ut till mig? Typ nu, genast?!
I tisdags (alltså igår) hade Nipsu dragit av sig ena framskon. En olycka kommer sällan ensam eller hur?
Så idag blev hon skodd, men det är så dåligt med hovslagare nu (ingen har typ tid att komma).
Så hon for till ett annat stall och blev skodd. 
A frågade om det var ok om hon blev i Terjärv nu i någon dag, de hade så pass bråttom. 
Jaa.. vad kunde jag svara? Jag kanske nu inte kan rida henne speciellt mycket i alla fall. Och inte skulle hon vara länge borta. Men ändå... Jag vill rida! NU! Har på riktigt inte ridit en häst med sadel sen förra torsdagen.
Suck... :( Om du råkar ha en ponny/häst som du vill ha riden! CALL ME! Jag är desperat... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela