norahansen.blogg.se

Landat i Vuokatti!

Publicerad 2015-04-01 20:40:25 i Allmänt,

 
Påsklovet har börjat! Yes! 😄
Kom till Vuokatti ungefär klockan halv 7. Så hittils har vi bara chillat, kollat på tv.
Och ätit middag. Är verkligen sprängmätt..😂
Vår lägenhet är jättemodern, fräsh och snygg, 🎉🏢
Kommer nog att trivas,  men nu just är jag bara så trött att jag helst vill gå och lägga mig.
 Bjuder på en bild!
Över till Nipsu tycker jag.
Red henne igår, for till det som vi kallar skolbacken och red upp och ner. Hon skötte sig helt ok. har inte varit där på ett tag. Men jag har märkt att hon har mycket bättre kondition för hon blev inte alls lika svettig som förr!😊
Kommer sakna henne nu när vi är borta. Men hon får en ledig vecka så att säga. Det förtjänar hon tycker jag. Så får hon vila upp sitt huvud lite 😉
Det var nog allt ja hade att säga om henne 🐴🐴🐴
Glad påsk hörni och hoppas ni också får ett bra påsklov!
🎉💝 🌅

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela