norahansen.blogg.se

Lite konstiga och onödiga fakta

Publicerad 2015-04-25 11:30:00 i Allmänt,

 
- För er svenskar som läser min blogg, så namnet "Nipsu" Uttalas som "Nippso" Det är ett finskt smeknamn!
 
- Min hund Bono, hade en fästing på sig för några dagar sedan. Det är helt sjukt att de redan har kommit! 
 
- Min favoritfrukt är banan, och jag äter åtminstone 3 om dagen. 
 
- Om någonting är min specialitet på ridlektionerna, så är det nog att laga stigbyglar! Bara jag vet hur pass lång personen är. Så kan jag i 95 % av fallen laga stigbyglarna från marken så att de passar!
 
- När jag äter knäckebröd i skolan, så lämnar jag alltid en bit kvar! Äter aldrig upp hela knäckebrödet!
 
- Jag är en total SIGGE-bok nörd, har helt ärligt läst alla siggeböcker minst 5 gånger!
 
- Visste ni att jag ibland pratar med mig själv?
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-04-25 21:23:44

Super fint foto! 😊

Svar: Tack så mycket :)
norahansen.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela