norahansen.blogg.se

Lördag och Söndag

Publicerad 2015-04-12 12:53:27 i Allmänt,

 
Mycket intressant rubrik 😉
Var så slut igår kväll att jag typ nästan somnade kl. 9 😂
Dagen hade varit väldigt.... Intenssiv. 
Det började med väckning kl. 8. Ponnydag alltså, vi hade med vår nya ponny. Hon heter Maräng och ser lite ut som shetlandsponnyn Sigge i kategori C 😂😍 jättesnäll och gosig!
När jag kom hem så var jag på en "konsert" med mamma och pappa. Det var riktigt bra 😃🎤🎧🎼🎵🎶
Klockan 18 blev det av till stallet igen. Jag hade tänkt rida igenom Nipsu lite före träningen som var idag. 
Det var så superfint väder. Men Nipsu var säkert lite trött, för hon hade verkligen INGEN lust att lyssna på mig. ALLS. 😠😟😔 Men det blev ändå en trevlig kväll med bra sällskap 😄
Idag böev det då träning för Malin som sagt. Det var så roligt och det gick så bra!!!
Har verkligen saknat Malin och hennes goda råd. Hon får mig och Nipsu att funka perfekt. 
Vi övade mest på volter och galoppfattningar! Nipsu, var bra i traven, kanske lite styv möjligtvis.  I galoppfattningarna hetsade hon upp sig lite. men fick nog några fina lyft.
Sen rullade vi på i galopp hela tiden, och det gick så otroligt mycket bättre än jag hade förväntat mig!
Väldigt nöjd över henne idag! Taggar för Jaanas träning på torsdag!
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-04-15 10:40:01

Fin bild :)

Svar: Tack för de! ♡
norahansen.blogg.se

Postat av: Josefin Pageryd

Publicerad 2015-04-15 12:06:47

Så söööööt :) längtar ihjäl mig efter häst när jag läser din blogg haha :) Kramar

Svar: Hehe tack! ♥♡
norahansen.blogg.se

Postat av: Mikaela

Publicerad 2015-04-15 17:45:19

Fin bild :)

Svar: Tack ♡♥
norahansen.blogg.se

Postat av: Malin

Publicerad 2015-04-15 18:05:55

Vilken söt ponny du har!

Svar: Ja visst är hon! Tack! Hon är inte helt min egen, men nästan ;) ♡
norahansen.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela