norahansen.blogg.se

Snart ede PRAO

Publicerad 2015-04-27 13:00:00 i Allmänt,

Jiiihoo! 
Nästa vecka är ingen vanlig vecka för oss 8:or. PRAO hela veckan. 
Jag vet inte om jag har nämnt på bloggen, var jag har min prao-plats. 
Men jag kan säga det nu då, jag ska till en veterinär på PRAO. Låter det inte urkul?
Är sjukt taggad för nästa vecka, inte så speciellt nervös. Mer taggad och inspirerad. 
Det känns så roligt att man får vara med en veterinär en hel vecka och hjälpa till med olika saker, fast man inte själv har den minsta utbildning! Min veterinär, så har en smådjursklinik. Alltså bara en klinik för hundar och katter och såna djur. Men hon åker ut till hästar varje vecka! Passar perfekt för mig 😄👍🏻👌🏻
Kommer nog att försöka hålla bloggen uppdaterad och skriva lite varje dag om vad jag får vara med om! 
Taggaaaa.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela