norahansen.blogg.se

Stress-vecka!

Publicerad 2015-04-27 19:27:19 i Allmänt,

ÅH.... Herregud hur ska jag klara mig igenom denna vecka?!😰
Har inte den blekaste aning om hur jag ska hinna med allt. Låt mig sammanfatta all min saker här, så kanske jag får någon ordning på det.😲
 
Måndag: Red Nipsu i terräng med sällskap,
De fick komma ut och trava av sig! Rusade sedan hem för att öva på prov. 
🐴📖📔📓📚
Tisdag: Jobbig dag i skolan, många tunga ämnen. Hem för att öva på prov och få någon att hjälpa mig. Fattar typ inget. :/ Också vara med Bono och ringa runt till lite folk. Inget stall.
 
Onsdag: Dagen före provet😲 🔫 Men först med mamma till stan för att eventuellt hitta en konfirmationsklänning, vita jeans och svarta jeans. Shorts, skor mm. 🐴= Vilodag
 
Torsdag: PROV!!!!! Möjligtvis dressyrtärning? Annars ett ordentligt pass på plan. För att sedan rusa vidare till Elins och kolla på film med kompisarna 🎬
 
Fredag: TÄVLINGSDAGS! Jag ska inte tävla men några bekanta ska det. Och jag ser fram emot att komma på årets första tävling (för mig då)
Tävling hela dagen, eventuellt lektioner på kvällen ännu.
 
Lördag: Ponnydag på lördag förmiddag, Antagligen Nipsu-ridning på kvällen i terräng. 
 
Söndag: Kyrkan?⛪️ (skriftskola) Kanske en långtur i terräng?🏇🏽 Har inte riktigt bestämt så långt.
Men åtminstone ridning.
Hoppas inte detta blev allt för långt för er, men jag var bara tvungen att sammanfatta hela veckan så jag får koll på saker och ting. bloggningen vet jag faktiskt inte hur det blir med. Ska nu försöka så gott jag kan!
Precis såhär 😂😂😂

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela