norahansen.blogg.se

Vattenläcka och svinglad ponny

Publicerad 2015-04-16 17:35:39 i Allmänt,

 
Hej bloggen. Känns så roligt att logga in här nu, har så mycket inspiration 😃😘
Något som är mindre roligt, var när jag och Nike kom hem idag. 
Vi hörde ett konstigt ploppande och undrde var det kom i från. Plötsligt tittade jag upp och ploppandet kom från mellantaket! Det kom vatten ner från mellantaket! sen hörde vi som ett svisch... Som en våg ungefär. 
Vi sprang upp i Nikes rum. Nikes rum ligger precis ovanför där som det läckte vatten och Nikes rum var fullt med vatten! Det hade runnit ut över hela golvet, på tapeterna, gardinerna, sängen ja allt! det var tydligen någon ventil som hade gått sönder när de hade installerat vår nya diskmaskin.... Så ja, suck....😒💧💦
troligtvis får jag henne som rumskompis inatt.
Vi åkte vidare till stallet, jag, Nike och Thomas var ute i terräng och Nipsu var svinglad och pigg. Hon var ändå inte "Jobbigt pigg" som hon kan bli då jag rider ibland. Nu var det mest bara kul. Lite små bockisar och bakut här och var. Men jätteglad och snäll! 🐎🐴😂😇 Jag ska hålla min ridlektion imorgon. Ska nu ta och fundera vad jag ska hitta på åt eleverna. Hej hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela