norahansen.blogg.se

Vilodag. Tagga. Ladda.

Publicerad 2015-04-09 20:41:24 i Allmänt,

 
Tja bloggen, det blir ganska mycket kvällsinlägg nu! ☺️
Idag har både Nipsu och jag vilodag. Jag laddar för imorgon. För då ni, DÅ är det min tur att ha ridlektion!
Jag har gått och föreställt mig sen jag var 9 år, hur det var att vara ridlärare.
Det har lett till att jag försöker prata så mycket med den som jag leder som möjligt! 
Nike har många gånger blivit ganska sur på mig då jag babblar så mycket 😉😜😂
Men, nu får jag babbla hur mycket jag vill i hela 45 min i sträck! Jag ska ha 4 stycken nybörjare. så det lär inte bli särskilt svårt. Jag har gått runt hela dagen och varit hur nervös som helst. Men nu har liksom nervositeten släppt Och det känns bara kul! Jag ska nog fixa det 😃 
Önska mig lycka till! Lovar att skriva och berätta om hur det var i morgon kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela