norahansen.blogg.se

Grönt ljus för en lite annorlunda PRAO-plats

Publicerad 2015-08-27 06:51:17 i

Samtalet jag pratade om tidigare handlade om att jag skulle ringa och fråga om en PRAO- plats. I Holland.  Ja, I Holland fortfarande.  
En jättebra ryttare som bor här i vår by. Har sina hästar i Holland på vinterhalvåret. Och ja, jag ska dit på PRAO. Helt sjukt. Ska bli helt Amazing. Skriver säkert mer om det senare!
 :D 
På tal om annat så gick Nipsu Pipsu verkligen hur bra som helst igår. Det hällregnade. Men jag tror att det är Nipsus väder. Hon går alltid bäst då det regnar och är grått och kallt konstigt nog!
Hade inga förväntningar på att det skulle gå bra. Det har gått rätt dåligt på sista tiden. Så bestämde mig för att göra något enkelt. Det blev. Halt, skritt, Trav, halt backa , trav, skritt galopp, trav, halt osv. Allt huller om buller. Bara så att hon inte skulle veta vad som kom näst och ändå inte stressa utan lita på mig.  Vi avslutade med att skutta över några hinder på långsidan vilket var jätteroligt. Hon hoppade skitbra! :) :) :)

Kommentarer

Postat av: Lovisa Magnusson

Publicerad 2015-08-29 09:22:31

Åh vad roligt och häftigt :D

Svar: Ja det ska bli supercoolt!
norahansen.blogg.se

Postat av: madeleine magnusson

Publicerad 2015-08-29 12:41:12

Åå vad roligt! Ska också vara i ett stall, dock inte i något annat land haha. ;)

Svar: Va kul! :)
norahansen.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela