norahansen.blogg.se

Halvt sjuk och stressad

Publicerad 2015-08-18 19:43:20 i Allmänt,

Okej, kan ju börja med ett HEJ! 
Måste bara säga först att jag känner mig sjuk, eller nja, inte sjuk. Bara förkyld. Det känns som ett tryck inne i huvudet, vaknade med jättesjuk hals och är allmänt dåsig. 
Skoldagen gick väl rätt bra, bara att jag kände att jag typ nös hela tiden och var ganska trött. 
Suck, EN dag i skolan och redan typ smittad av någon :( Blää.
Om man fokuserar på det positiva. Så var jag på mopedkurs första gången idag!
Det var helt roligt, och vi fick åka hem med bilskollärarens fancy bil! Hehe. ;)
Tänk, att om t.o.m. 2 månader kan jag ha SKOTERKORT! Ahhh :D
Var och kollade Nipsu som gick på lite extra lektioner idag. Hon går lite extra denna vecka men har lite mer ledigt nästa. Så då blir det mer ridning! :) (räknar förståss med att vara lite friskare då)
 
Nu orkare jag inte skriva så mycket mera! Vi ses sen ;)
Hit ska jag på lördag. Så skönt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela