norahansen.blogg.se

Ingen rutin, då är bloggen som en ruin.

Publicerad 2015-08-14 17:56:28 i Allmänt,

Alltså hej. Förlåt förlåt. Så här ska det inte vara. Är faktiskt ledsen och besviken på mig själv nu. 😔
Nu måste jag börja uppdatera igen! Så hej alla ni som kanske orkar läsa lite till av mina texter!
Nu ska vi se till att börja på nytt! Vet ni vad jag är sugen på att göra?
En ny header + design! behövs kanske lite va?😂 Ska be Nike hjälpa mig. Ska snart få det fixat, lovar er 😚
Antagligen är andledningen till att bloggen har varit som den har varit på sista tiden, att jag bara har suttit på Ipaden, varit ute i stallet eller gosat med hunden. Bara släppt det mesta och försökt leva lite mera de här sista dagarna före skolan. Vill inte att sommarlovet ska ta slut, en spolknapp tack? 😉
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela