norahansen.blogg.se

Rida Nipsu i terräng

Publicerad 2015-08-23 17:58:54 i Allmänt,

Hej bloggen! Om ca 15 min kommer Nike och vi ska rida Nipsu och Deli i terräng och sedan till stallet.
Nipsu är ju borta från en lektionskväll den här veckan så det blir skönt. Då får jag rida mer! 😄
Kunde ju inte vara på träning denna vecka så hoppas på en träning den här inkommande vecka. 
Att träna dressyr för Jaana skulle vara kul? 😅 Eller Jenni kanske. 
Det skulle också vara roligt att hoppa lite med Nipsu, men jag vet inte. Vi har inte riktigt något flyt nu, så dressyr är nog det jag tror är bäst att hålla sig till för tillfället. Men för mycket dressyr för Nipsus hjärna är inte heller bra. Hon vill ha fart och fläkt och massa variationer 😂 Åh, det blir till en soppa alltihop med den ponnyn. 😂🐴
Nåja, kanske flytet och sambandet mellan mig och den racerponnyn dyker upp under veckans lopp? 
Vi får se. 😉
 
Om man kollar på annat denna (inkommande) vecka så ska jag ringa ett MYCKET MYCKET MYCKET spännande och nervöst samtal. Jag är så exalterad att jag typ mår illa av att ens tänka på det. Nåja, jag har alltid varit en höjdare på att prata i telefon. Så nog ska jag väl klara av detta 😅😆
Jag ska också på moposkola, fråga efter hälsointyg och ett x-antal andra saker i skolan. Vilket jag heelt glömde bort förra veckan 👍🏻👏🏻 Bra Nora! 
Vi ses senare!
 
~ Pineapple never fails. Stay fresh ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela