norahansen.blogg.se

Inte för att det är jul mer.... men...

Publicerad 2015-12-27 13:00:00 i Allmänt,

Jag kör christmas tag i alla fall! Min blogg, I do whatever I want. Yeah. :D
 
Din favorit julfilm: Öh... jag vet inte om detta räknas till FILM. Men Kalle Ankas julafton säger jag!
 
Favorit julfärg: Rött förståss, men guld är också fint!
 
Är du uppklädd eller har du myskläder på julafton? Oftast myskläder!
 
Om du fick köpa en julklapp åt dig själv, vad skulle du köpa då? Ett par snygga hörlurar!
 
Vad gör du på jullovet? Rider, är i stallet, rider, är i stallet. Men annars bara slappar och njuter. 
 
Vad är din julönskning?: Att alla djur i världen ska få ha det bra. Go SPCA!
 
Pepparkakor/Lussebullar: Pepparkakor
 
Köttbullar/Prinskorv: Köttbullar
 
Glögg/julmust: Glögg
 
Ge/Få julklappar: Att ge är alltid roligt, jag har så svårt att komma på vad JAG vill ha. 
 
När vill du att snön ska falla? Någon gång i november!
 
Äkta gran eller plast? Äkta såklart!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela