norahansen.blogg.se

Jag tog lite julledigt 😉

Publicerad 2015-12-20 14:33:33 i Allmänt,

Hej bloggen 😄 Jag har fått jullov!
Det kanske syns här då jag inte har bloggat på länge 😂
Det är helt äckligt skönt med jullov, har märkt först idag hur trött jag verkligen är! Tog sovmorgon till 11. 😂
De här 4 sista dagarna före jul blir lite stressiga förståss. Jag har mycket saker att hinna med!
Ska till stan med Nike imorgon och köpa lite "sista minuten" julklappar.
Ska även och rida hästen som jag pratade om tidigare. Evelyn eller "Eve". Nipsu tror jag få ha ledigt 😃
Måste även kontakta 2 personer om lite hästiga saker. Hemligt hemligt 😉
Vi (Jag,Mommo,Nike & Dennis) ska laga pepparkakshus nu, Vi ska göra vårt eget hus hade vi tänkt!
Får se om det lyckas!
😅👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela