norahansen.blogg.se

Snart är det JUL!

Publicerad 2015-12-16 15:46:13 i Allmänt,

Har ni någon julfeelis?
Jag har! Åtminstone lite. Speciellt igår, när jag var ute och red barbacka på Nipsu. 
Red mitt "My little monster" fleecetääcke och förresten så testade jag på något nytt också. 
Jag band ihop ett grimskaft och använde det som en "Halsring" Nipsu svarade faktiskt mycket bättre på halsringen än vad jag hade trott. Jag fick henne att stanna med att dra lite i halsringen och säga lite med rösten. 
Svänga var lite svårare, men nog gick det också!
Mitt "mål" Är att jag ska kunna hoppa åtminstone i trav med halsring.
Nu ska jag och rida henne på plan tror jag.
Vi får höras senare, Hejj!
 
Bildresultat för rida med halsring
Tagen från melinajaderblom.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela