norahansen.blogg.se

Wanties

Publicerad 2015-12-11 22:36:17 i Allmänt,

Här är min önskelista till Nipsu över jul! Jag kommer knappast att få allt det här, men jag ÖNSKAR.
Regntäcke Quebec Horsepower®
Regntäcke Quebec Horsepower®
 
Regntäcke från Quebec, hennes som hon har nu är helt sönder ;)
Aachenträns Bedford Claridge House®
Aachenträns Hunter Claridge House®
 
Ett TRÄNS!! Jag är så trött på det tränset jag har nu, det har väl sett sina bästa dagar. 
Antingen ett Aachenträns Bedford, eller ett Aachenträns Hunter. Vilket träns tycker ni bäst om?
Bakstrykkappa Equi-Guard®
Bakbensskydd till lektionerna, har redan svarta frambensskydd. Men behöver till bakbenen. 
 
Boots Colourful Showmaster®
Boots Reflex 3M
Boots, vet faktiskt  inte riktigt vilka jag skulle vilja ha. Vet nån några bra par boots?
Hornluva
Renhorn till Nipsu :D :D hon skulle vara sååå söt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela