norahansen.blogg.se

Jag trodde inte att jag skulle sakna dig så mycket som jag gör...

Publicerad 2015-02-01 21:00:00 i Allmänt,

Saknar Zicko varenda dag, orkar knappt titta på bilder av oss två mera. 
Har faktiskt insett hur MYCKET han faktiskt lärde mig. 
Det är nog också så att jag har inte ett lika bra band till Nipsu som jag hade till Zicko, visst jag har inte haft Nipsu så länge men ändå. Denna ponny kände jag utan och innan. Och han kände mig. Vi funkade bra ihop. 
Men det var inte jag som lärde honom utan han som lärde mig nya saker varenda gång jag var med honom. 
Han var, en lärare som är SÅ mycket bättre än en mänsklig. 
Älskar denna ponny till månen och tillbaka <3
Thank you for guarding my secrets...
 
 Thank you for teaching me lessons that my teachers and parents never could...
 Thank you for helping me fly...
Thank you for helping me face my fears...
Thank you for being the best listener in the world...
Thank you for making me smile...
Thank you for showing me that hard work really does pay off...
Thank you for being my best friend...
Thank you for being my horse...
All the carrots in the world could never make up for the things that you´ve done for me...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela