norahansen.blogg.se

Lever lite före..

Publicerad 2015-02-05 20:38:39 i Allmänt,

 
Trodde faktiskt ganska många gånger idag att det var fredag. Längtar till fredag som vanligt 😉
Jag red Nipsu ett pass på planen. Tränade mest på att få henne att korta. Det gick sådär. Hon kortade kanske 5m helt bra och sen blev det antingen nosen upp och FRAM. Eller trav. Nåja, det var första gången jag tog tag och verkligen övade på detta, så det är bara att träna vidare.😁
Efter förra träningen sa Jaana att jag ska böja och ställa henne mycket åt båda sidorna. Det var vår hemläxa. 
Och jag har verkligen försökt, Nipsu har nog inte alltid varit med på noterna. Men jag har kämpat med det här ställa, böja. VARENDA ridpass. Så jag hoppas verkligen att det har gett nåt resultat. 😊
Imorgon har jag bestämt att jag ska till Annas, behöver fixa Nipsus nosgrimma till söndag + att jag inte har varit där på evigheter. Saknar hästarna😥 
Då får Nipsu en lugn dag.
Hon har gått hårt i 3 dagar i sträck nu, så det får bli barbacka eller bara en kort skritt-trav tur. 
På lördag ska jag på skidtävlingar är det planerat. Söndag-träning förståss!
Nu har ni fått veta lite vad jag kommer att syssla med.
Bye bye!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela