norahansen.blogg.se

Det är freaking 2015!!

Publicerad 2015-01-01 17:47:24 i Allmänt,

 
2015... Faktiskt? Är det sant? 
Jag förstår inte vart tiden tar vägen!
Vad har ni gjort på den första dagen på året? 
Jag har gjort en grej som många hästtjejer säkert drömmer om. 
Jag flyttade min egna foderhäst till det stallet hon ska stå i.
Alltså med andra ord. Jag och Malena red Nipsu (+ Baccus) till Broändas stall. Tack Malena för sällskapet <3
Så nu har Nipsu flyttat in! Hon trivdes jättebra tyckte jag. Började genast äta hö och såg mycket nöjd ut.
Kom precis på att jag glömde att ta bilder såklart. Ah, får fixa det imorgon! 
Imorgon ska jag rida, L (hon har sin ponny också i samma stall) ska visa mig runt. Det blir säkert bra.
Jag känner mig väldigt lycklig just nu, och väldigt förväntansfull.
Som sagt, 2015 kunde inte börja bättre :) Love life! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela