norahansen.blogg.se

Hej alla människor!

Publicerad 2015-01-16 14:35:55 i Allmänt,

Det var en halv stund sen sist. 
Massor av saker som dyker upp hela tiden.
 
Vet ni vad jag gjorde igår?
Jag red på träning för Malin! 
Det var jätteroligt, Nipsu skötte sig kanske inte så bra. Ville inte riktigt lyfta galopp och sånt. Men vi tränade och tränade och tränade.  Mest på att hon ska flytta för innerskänkel och böja för innerskänkel.  Där fick jag verkligen veta hur envis hon kan bli. Riktiga ponnyfasoner! 
Men har inte fått henne att gå så bra som hon gjorde.  Någonsin förr. 
Så ändå var jag nöjd!
Nu sitter jag i bilen påväg till frisören.  Ska be henne laga mitt hår i någon snygg frisyr! Efter det ska jag på revy! :D
Vi får höras senare. Bye bye!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela