norahansen.blogg.se

Prov och mobilen på högsta volym!

Publicerad 2015-01-07 19:34:20 i Allmänt,

Hello! Förlåt för att det inte kom något inlägg igår, kände då bara att jag var slut. Alltför slut. 
Hade varit en så krävande dag att jag inte orkade mer.
Ville bara gå och lägga mig typ. Sjunka genom jorden och dö. 
Det var liksom. 
 
Bestämde för att lägga gårdagen bakom mig. Gick och la mig tidigt och idag har det varit riktigt NICE!
Även fast vi har ett historieprov imorgon som handlar om Finlands inbördeskrig så har det varit roligt. 
Åkte till stallet och jobbade Nipsu på åkern, det har kommit djup snö, så hon fick verkligen upp flåset. 
Ska inte jobba så jätteofta på åkern, det är så tungt för hästarna att gå i så djupt underlag. 
Nipsu fick jag att gå helt bra i vissa stunder. I vissa stunder så gick det inte alls. Som vanligt med henne alltså ;)
Linda sa att jag skulle prata med Malin och "beställa" träning på lördag. Då skulle visst planen vara skottad!
Är så megataggad! :D
Mockade hennes box, var ensam i stallet så lade telefonen på högsta volym och spelade musik. Så mysigt :)
 Blev själv nöjd med bilden :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela