norahansen.blogg.se

Ruggigt väder

Publicerad 2015-01-02 15:36:00 i Allmänt,

Hej hopp bloggen!
Vad har ni gjort idag? Jag har tagit Nipsu på vår första ridtur i nya stallet. När jag kom hade hon tydligen sprungit runt i hagen ganska mycket. Och fått av sig täcket en gång! Hupss...
Lite orolig kanske. Men jag hade inte förväntat mig att hon skulle vara hur lugn som helst redan första dagen.  
Hon var helt duktig när vi red. Pigg- Ojaa!
Men vädret var hemskt. Det regnade slask hela tiden. Så man såg ingenting!
Vi red på en åker nära stallet. Den var jättestor och Nipsu var ganska galen. Men jag tror nog att det fixar sig om vi övar lite. + att nu hade hon massa överskottsenergi. 
Tog lite bilder med Telefonen åt er. Inte världens bästa.  Men det får gå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela