norahansen.blogg.se

Sista dagen på mitt jullov

Publicerad 2015-01-04 17:38:26 i Allmänt,

Hejsan!
Idag blir det då sista dagen på mitt jullov.
Det ända jag tänker är: Neeejj!!!...
Det får inte vara sant.
det kommer att kännas konstigt att komma tillbaka till skolan igen. Känns inte som om det är meningen att man ska stiga upp tidigt 5 dagar i veckan och gå till skolan. Jag är lite nervös över de här kommande månaderna nu när jag har Nipsu att sköta om varje dag! Men jag ska klara det. Punkt slut.
Var och rida Nipsu idag, övade hela tiden på att stanna, backa, flyta sidled osv. Hon lyssnade verkligen INTE bra i början. Fick säga till henne på skarpen ett par gånger innan hon slutade bråka. Men sedan i slutet när mitt tålamod var på bristningsgränsen så uppförde hon sig riktigt bra! Så att jag blev väldigt förvånad. Nu har jag också fixat en hagkompis så jag hoppas hon blir lugnare. Håll tummarna nu allihopa för att den här veckan blir grym!
Och förresten, visst lovade jag bilder åt er på Tally? Den lilla vita prinsessponnyn som vi tolkade efter.
Här har ni:







Jag dör så söt! Gör inte ni?!

Kommentarer

Postat av: madeleine

Publicerad 2015-01-10 11:16:42

Gud vad söt!

Svar: Jaa! :-D
norahansen.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela