norahansen.blogg.se

Stall, förkylning, Stall

Publicerad 2015-01-11 20:58:50 i Allmänt,

Tjenare bloggen!
Skitkallt ute, -15. Burrr...
Har förståss gått och blivit förkyld nu. PERFEKT nu när man har egen ponny.  Alltså näe.. har inte tid att bli förkyld.  Får se hur jag orkar i skolan imorgon.  
Vill gå till sängen nu. Vill sova länge och bra tills imorgon!
Jag var ändå ute med Nipsu idag. Vi planerade terräng men det funkade inte så det blev åkern istället.  Jag lät Nipsu sträcka ut och trava och galoppera på allt vad hon orkade.  Hon var helt full av rimfrost i pälsen när vi kom tillbaka. HÄRLIGT får man väl säga? :D
Var också till stallet här. Jag och Nike fixade kvällstallet och jag gosade med Wilma förståss. Min finaste prinsessa. ♥♡ Jag red även Baccus barbacka ihop med Nike och Timeout. Mysigt värre ♡
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela