norahansen.blogg.se

Frågor om mig

Publicerad 2015-07-24 10:44:50 i Allmänt,

Nu har jag inte haft några såna här frågor på väldigt länge här. Så vi kör väl nu då antar jag!
 
Hur gammal är du?

- Jag är 14 år, men fyller 15 den här hösten :)
 
När vaknade du idag?

- Typ 8.30?
 
Vad åt du till frukost?

- Banan, nektarin och en smörgås!
 
Nämn 3 saker man kanske inte vet just om dig.

- öhh... gillar inte den här frågan! Kommer aldrig på något.
Jag är ridlärare åt barn. Fast jag inte har någon utbildning ;) Bara allmän erfarenhet.
- I´m addicted to Hungergames <3
- Jag har tagit pianolektioner rätt så mycket då jag var liten. Jag kan spela lite piano!
 
Vad gällande ditt utseénde är du mest och minst nöjd över?

- Mest nöjd över mitt hår, och minst nöjd över min näsa typ?
 
Vad har du gjort idag?

-Inte speciellt mycket faktiskt! Har planerat en ridlektion och suttit på datorn. Heh!
 
Vilken film såg du senast?
- Barefoot 
Är du besatt av någonting?
- Hästar...  ......
 
och musik förståss!
 
Beskriv en perfekt dag!
 
- Vakna upp utvilad. Och inte utav ett skrikande alarm.  Äta god frukost i typ en timme. 
Fint väder. Rida på dagen med något trevligt sällskap och vara med mina kompisar på kvällen senare!
 
Beskriv platsen du befinner dig på just nu.

- På typ ett kontor. Hemma. Ett rum med stengolv. massa lådor och hyllor och ett fönster precis framför datorn som har utsikt mitt ut i skogen ;)
 
Hur går du helst klädd?

- I mjukisbyxor och min rosa Peak-huppari!
 
Är du morgon eller kvällsmänniska?

- Kvällsmänniska
 
Vilket var ditt bästa ämne i skolan?

- Kanske modersmål. Det har jag lättast för!
 
Vilken är din favoritaffär?

- Hööks eller JC
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela