norahansen.blogg.se

Jobba jobba jobba!

Publicerad 2015-07-11 18:04:42 i Allmänt,

 
Hejsan! Steg upp 06.15 imorse! Lite trött kanske?
Jag och Nike for till folkhögskolan (pappas jobb) för att fixa lite frukost. Fick komma med dit som ett litet mini-sommarjobb. Klippte också gräs med en skitjobbig gräsklipppare!
Ska ditt ännu ikväll 😅
Nipsu har jag hunnit rida idag också. Testade den nya sadeln. Sorligt nog kan jag ju säga att det inte satt helt 100.
Den var lite för bred fram i. 😔😔😔 Då är det bara att bege sig ut i sadelträsket igen då 😭😁
Och imorgon ska jag ha lektion med Teija och en som brukar rida henne! Superkul, ännu ett sommarjobb 😉 🐴
Vi ska träna på att rida rakt, övergångar, och flytta för skänkeln! 
See you later, nu sticker jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela