norahansen.blogg.se

Kvällssnack

Publicerad 2015-07-10 21:18:00 i Allmänt,

Hej på er! :D
Vet ni vad? Jag älskar loppisrace ;) Mamma och jag har varit till Terjäv, en liten by här i närheten.
Och vet ni vad vi fyndade?!
Jo, en sadel! Sista stället vi var på, de hade redan börjat plocka bort sina saker, där låg en ponnysadel. Kanske inte i nyaste laget, men den såg ju ändå helt användbar ut. + att den var billig. Vi har den bara på prov ännu, men jag hoppas att den skulle passa! Ska ta med den imorgon och kolla! Håll tummarna nu allihopa!
Nipsu hade en vilodag, från både människor och ridning. Jag bara tog in henne från hagen då Deli skulle skos. 
Har förresten gjort hovslagaren som skodde Deli sällskap till en annan ponny som också skulle skos idag, så lite om skoning har jag fått lära mig idag ;) Nej, men gillar att lära mig såna nya saker, det är alltid lika kul!
Imorgon ska Nipsu ridas ut i terräng (Kanske t.o.m med den nya sadeln?) Och på söndag skulle jag gärna vilja ta ett litet hoppass på plan, alltså bara skutta över lite hinder och busa runt liksom!
Har inte använt datorn till att blogga på länge så har lite fräscha sommarbilder att visa er.
 
 
 
You can never have a better friend than a horse... <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela