norahansen.blogg.se

Putsa, tävling och söta hundar

Publicerad 2015-07-14 18:12:34 i Allmänt,

Tjena! Putsade 2 träns, sadelgjordar, ridstövlar och en Westernsadel idag! Piuhh :)
Gosade med Nipsu i hagen ♡ Hon stod helt stilla med huvudet i min famn.. söt ponnyn. 
Och förresten, såhär by the way. Jag ska och tävla i helgen! Är så sjukt nervös. Vet inte om jag är mer taggad än nervös.  Och det som är helt döjobbigt är att jag faktiskt inte riktigt vet vad jag är nervös för..  kan någon snälla komma med något tips om man är nervös inför/på hopptävlingar. För att eftersom Nipsu inte ALLS är van, så är det ju jag som är hennes lugn förstår ni. 
Ska tävla 60 cm. Kan jag ju bara säga nu! 
Om någon har något starkt och peppande att kommentera, vad som helst! Så kommentera! Jag blir sjukt glad :D
Så ful bild alltså ;;,)))
Eenas hund Nasu ♥♥♥
Nips, Dels och Veff :D
 
 

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2015-07-15 14:02:24

Lycka till 😄

Svar: Taack! :D :D
norahansen.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela