norahansen.blogg.se

Travkusk idag :D

Publicerad 2015-07-04 20:50:48 i Allmänt,

Hej hörni! 
Kom till Emmes för att typ putsa gisa med Nipsu och lugna ned mig lite. Hade varit en ganska hektisk morgon. Så jag behövde några timmar i stallet med lite hästterapi!
Eena frågade om jag hade lust att hänga med på en körtur. Med en av hennes hästar. Hon heter Rebel Rose. Men kallas för Repe ♡
Det var sjukt roligt att köra henne,  och nej. Jag fick inte bara hålla i tömmarna i nån lite lunk-uppvärmningstrav. Utan jag körde faktiskt full fräs! Skit vad fort det går!
Gillar Repe jättemycket. Vill gärna köra henne mer :)
Gosade sedan med Nipsu.  Hon skötte sig utmärkt.  Var på det där coola humöret som jag kallar det. Hon har haft lite svårt att vänja sig vid plan. Så jag gick med henne först runt runt. Det gick typ hur bra som helst. Hoppade upp och travade i ca 20 min barbacka. Hade förväntat mig att hon skulle vara styv, men inte alls. Var lugn, OCH böjde sig! :) perfect! :D
 
 
 Här var några bilder jag knäppte igår!
Benskydden passade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela