norahansen.blogg.se

Våt enda in på skinnet.

Publicerad 2015-07-26 19:09:34 i Allmänt,

Jag och Mamma var helt överens om en sak i bilen påväg hem från Emmes. Om vi inte hade varit till Portugal denna sommar, så skulle vi inte överleva det här vädret! Det regnar, blåser och är svinkallt. 14 grader!?
Man kan ju se det postivit. Idag hade Nipsu och hennes kompisar inget problem med flugor/bromsar åtminstone. 
Jag red Nipsu i spöregnet. Hon funkade faktiskt BRA. Eena var med som hjälp från marken. Mest att böja för innerskänkel osv. Men jag hade en övning på slutet. Med ett hinder, trav bommar och sen ett hinder till. Hon skötte sig faktiskt jättebra där också. Även fast det blåste och regnade så jag höll på att dränkas och flyga av. 
Eena frågade dessutom om jag hade nån lust att pröva rida en av hennes travare. Whisper heter han. Jag blev ytterst positivt överraskad. Det är så kul att veta att de har förtroende för en <3 
Men, mycket spännande mycket spännande!
 
 

Kommentarer

Postat av: Hästbloggarnas Nya Skvallerblogg

Publicerad 2015-07-28 20:03:20

Du har väl inte missat att det nu finns en helt ny och fräsch skvallerblogg inom hästvärlden? Var säker på att du inte missar senaste nytt och ta en titt hos oss! :)

Svar: :D
norahansen.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela