norahansen.blogg.se

Äntligen Hemma <3

Publicerad 2015-06-06 11:17:54 i Allmänt,

Hej hej! :D
Äntligen hemma! Nu kan sommarlovet börja påriktigt!
Gjorde inte speciellt mycket igår, var hemma ett par timmar, sedan kunde jag inte hålla mig längre och stack till stallet för att hälsa på Nipsu, det var ridlektioner så jag pratade mest med alla som hade varit på lägren :) Nipsu såg ut att må helt bra, hann inte kolla på henne något speciellt utan konstaterade mest att det behövs en rejäl svansborstning! Hon hade börjat klia sig lite också nu när djuren hade kommit, så hoppas verkligen att mitt flugtäcke anländer snart. Nåja, det borde enligt mig komma på måndag. 
Idag, klockan 1 närmare bestämt så ska jag och några andra och rida lite smått med ponnyerna :) 
Egentligen hade jag sett fram emot en hel dag själv med Nipsu. Men det skjuts väl upp till imorgon då antar jag. 
Ska ta lite bilder av henne med telefonen tänkte jag! 
 
Nu ska jag snart och rida! Vi hörs senare Bye!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela