norahansen.blogg.se

Bete :)

Publicerad 2015-06-09 09:22:28 i Allmänt,

Nu har Nipsu flyttat till betet, men bara för några dagar. 
Var ute med hunden för nån timme sen och kollade på hästarna! De såg ut att vara helt glada :D
Ni skulle sett dem igår när vi släppte dom! Speciellt Nipsu!  Hon sprang runt och bockade som en propeller :D Bus ponnyn ♡
Egentligen har jag inte speciellt mycket tid att sitta här och dega i soffan, för jag har ett ganska tajt schema idag. Först ska jag rida Nipsu,  hade tänkt mig en stund på planen och sen skritta i terräng :)
På eftermiddagen hade vi 5 tänkt hitta på nåt!
(Jag, Betta, Ellen, Elin och Erica)
Och på kvällen ska jag till Pelo och planera resan till Portugal!!! :) nu Nu vet ni lite mer!  Vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela