norahansen.blogg.se

Bono, Nipsu och Jag!

Publicerad 2015-06-03 14:00:00 i Allmänt,

Här kommer lite fakta.
 
 
Bono ser alltid mycket deprimerad ut när man packar en resväska i det här huset. Han kan till och med sätta sig inuti väskan och kolla med mycket bister min ;)
 
2013, när Hungergames kom ut! (visst var det 2013?)
Så var jag inte alls intresserad, fantasy böcker eller filmer har aldrig intresserat mig. Men när jag läste första Hungergames boken för några veckor sedan så var jag HELT FAST! Sjukt bra <3
 
Jag satt för första gången någonsin på en trög Nipsu idag, hon har verkligen aldrig varit den lata typen utan hon ska alltid framåt. Idag var det på bom-halt-bom övningarna helt hemskt dålig framåtbjudning! Dock, så piggnade hon ju till i slutet när vi bytte övning!;) Typiskt Nips...
 
Jag föddes den 20.9 år 2000 Och jag säger tjugohundra, inte tvåtusen!
 
Det högsta BONO har hoppat är 55 cm :) Ganska bra för en liten hund med korta ben på 30 cm :D
 
Nipsu är importerad från Polen och hennes pappa heter Awers och hennes mamma heter Nanda <3
Kuva
Awers. Bilden tagen från Sukuposti.net
 
Jag älskar mitt hårsmycke som Mamma hade köpt åt mig till vårfesten. Så jätteenkelt och snyggt!
Kommer definitivt användas mera!
 
 Bild från vårfesten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela