norahansen.blogg.se

Fotodag

Publicerad 2015-06-16 21:24:27 i Allmänt,

Hello bloggen!
Idag kan man säga att min dag har fyllts med foton. På förmiddagen var jag hos frissan, hon fixade mitt hår. Och sen åkte vi till en fotograf för att fota bilder till konfirmationen!
Nike gjorde det, så jag fick också. Jag hade med Bono på några bilder :)
Jag har inte de bilderna ännu, de kommer först upp här efter resan tror jag. 
Jag hade en ridlektion och senare på kvällen så var jag och Nike och fotade med Nipsu!!!
Det blev så bra bilder tyckte jag, jag körde inte på klänning den här gången, och på lite mer 50-talsstil. 
Här får ni några smakprov! Är inte Nipsu sjukt söt?!?!
 
 
 
 
Tycker den här bilden ser ut att vara gammal. Alltså från förr i tiden!
 
 
" Always on my mind, forever in my <3 "
 

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2015-06-17 10:26:42

Otroligt fin bilda!❤

Svar: Thank youu :D
norahansen.blogg.se

Postat av: Malin

Publicerad 2015-06-17 21:36:41

Vilka fina bilder!

Svar: Tack! :D
norahansen.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela