norahansen.blogg.se

Inte ska man klaga på vädret inte...

Publicerad 2015-06-25 16:42:10 i Allmänt,

Det är så skrattretande då man kollar runt på alla kompisars Fb, Instagram, Snapshot, bloggar osv. Alla skriver att det regnar och är grått och trist!
Men inte här inte!! :D
Här skiner solen och det skulle inte förvåna mig om mätaren ligger på 30-35 grader just nu. Åå.. älskar det!
Är faktiskt glad att det är så pass dåligt väder i Finland just nu, det är ju tråkigt för de där hemma. Men det betyder att jag inte missar så mycket! ;)
Har lite smått hemlängtan nu. Alla har varit på hopptävlingar och träningar om vartannat och här sitter jag och typ..
Jaa... har ju inte sett en häst på kanske..en vecka snart?
Jag saknar Nipsu. Och alla ridkompisar och andra kompisar hemma. Men, nog ska väl 3 dagar gå fort. :)
 
Ska snart gå ut till poolen igen och fixa på solbrännan. Lite bränd har jag blivit. Men bara lite. Mitt mål är att bli bruuun! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela