norahansen.blogg.se

Lite strul

Publicerad 2015-06-21 23:33:24 i Allmänt,

Tjena tjena bloggen! Hade skrivit ett inlägg tidigare idag men det publicerades tydligen inte. Det är ju lite halv strul med Wi-Fi här. Så jag och ni kan helt enkelt bara gilla läget. ;)
Idag är vi alltså i Porto. I Portugal :D
Det är sisådär 35 grader varmt här. Mycket mer ökenvärme än i Italien!
Jag och Amanda har simmat i poolen och solat. Jag ska köra på att bli BRUN. Hehe :D
Vi åt på en restaurang där en sjukt söt kille serverade oss. Och nu ligger jag på vårt hotellrum och svettas, fräscht alltså. Imorgon vet jag inte riktigt vad planerna är, när vi är här i Portugal så kör vi mer dag för dag. Carpe Diem :)
Vi hörs senare! Imorgonkväll antagligen :)
En bild från Milano när vi var på ett sjukt stort ställe med sjukt coola butiker.  Bakom mig är Louis Vuitton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela