norahansen.blogg.se

Någo slags frågor

Publicerad 2015-06-17 12:00:00 i Allmänt,

Hoppas Ina att det var okej att jag snodde frågorna från din blogg! ;) smttochgott.blogg.se 
 
Om du fick leva i en TV-serie, vilken skulle du leva i då?

- Bra fråga, eftersom jag inte kollar alls på TV-serier, så tänkte jag välja en film istället.
Sitter just nu och tänker på denna fråga, men kommer inte på nåt bra svar. Så jag får väl vara lite tråkig och också svara Mamma Mia, precis som Ina. Men det är ett sjukt fint ställe som jag inte skulle ha något emot att åka till!
 
Vad ville du bli när du var liten?
- Hästskötare (det är inget riktigt jobb javet) Kassatant, eller en superwoman!
 
Vilken är din favoritdoft?
- Jag älskar vanilj, har det på massa bodylotions, parfymer (etsetera etsetera) men också typ blommor ;)
 
Om du var en stor stenbumling, var skulle du vilja ligga still då?
- Vid ett stall.... Daa...
 
Du får veta att jorden kommer gå under om 12 h, vad gör du då?
- Försöka hinna träffa de jag kan och säga farväl!
 
Vad gör du om 10 år?
- Väntas nu, då är jag 24 -25. Hmm... har väl en man hoppas jag och hästar och en söt hund :D
 
Vilken är din favorit danslåt?
- Inte den blekaste aning...
 
- Om du var skitbra på att sy, vad skulle du sy då?
- Massa täcken till Nipsu så att jag inte skulle behöva köpa allt!
 
- Hur skulle du reagera om du vann typ 100000000 €?
- Antagligen bli ganska chokad. Men sedan bygga stall och köpa egen häst, och ge till andra!!!
 
Är du beroende av någonting?
- Musik, min telefon, att få prata med folk,  och jag skulle nog kunna säga att hästar är ett slags beroende det också!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela