norahansen.blogg.se

Regn regn

Publicerad 2015-06-08 10:53:05 i Allmänt,

Här har det regnat sen i förrgårkväll. Suck, solen ska ju skina nu!
Och varmt är det inte heller, fick gå med dubbla jacka på i stallet igår. Nu är det ju shorts tid eller?
Sitter vid datorn och undrar vad jag ska göra, hade tänkt att jag skulle försvinna till Pelo på förmiddagen, det går inte på kvällen för då har jag ridlektioner. Men då dök det ju upp en liten hake. 
Pappa jobbar fram till midsommaren, Nike sommarjobbar vid Pappas jobb. Och Mamma är också ganska strängt upptagen. OCH så är det ju måndag idag. Perfekt! Ingen hemma alltså förutom jag och hunden. 
Kl. 4 ska jag och Nike till stallet och ha ridlektioner, har ridlektioner på Måndagar nu som det ser ut som!
Idag, ska vi träna på ridvägar och alla önskade "MERA TRAV" Förra gången jag frågade, så det ska väl bli ;)
Om inte planen är för blöt, vill säga. 
Ingen passande bild kanske, men den är fin :)
 
Var bara ute och betade med Nipsu i går. Hon fick en vilodag. Idag är det ridlektioner och imorgon ska hon ridas ganska lugnt. Men jag ska vara med henne varje dag har tänkt i fortsättningen, nu när det är sommarlov och jag har så pass mycket att göra för konfirmationen. 
Ja, Just det! Jag konfirmeras ju på Söndag :D Sen behöver jag inte gå till kyrkan på länge. Det har varit ganska trist om jag får säga det själv. Då får man ha en fin klänning, och jag ska fotograferas och gå till frissan och laga håret och massa sånt! Det kommer nog ändå att bli kul tror jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela