norahansen.blogg.se

Sommarlovet är officiellt igång!

Publicerad 2015-06-12 20:58:03 i Allmänt,

Nu tycker jag att mitt sommarlov är officiellt igång, alltså påriktigt nu. 
Det är träningar, ridlektioner, privatlektioner, tävlingar, planeringar och kompisar, tältning. osv osv...
Fullt upp dagarna i enda!
Men jag gillar det, jag vill ha mitt liv och mitt sommarlov precis så. 
Jag vill göra någonting av varenda dag, inte bara sitta hemma och ha tråkigt. Just nu är det väl lite extra mycket med konfirmationen men annars har jag ganska mycket också!
Nipsu har gått på bete en stund och jag har ridit henne lite grann själv. Hon har varit lite tröttare p.g.a värmen, men uppfört sig mycket bra. Imorgon är det hoppträning för Malin, vi ska hoppa bana.
Och är sjukt taggad för det. 
För vet ni va? På torsdag nästa vecka ska jag och Nipsu på hopptävling igen! :D
Därför tränar vi bana imorgon. :) Vilka klasser vi rider bestäms då, men jag hoppas på att jag skulle få hoppa 2 banor. En bom-30 och en 50-60. Det skulle vara så roligt ;) Men fortfarande samma tanke:
Bara lugnt i trav och/eller lite galopp. Och bara ha roligt! Inga krav, bara igenom banan utan vägringar helst.
Dagen efter är det uppstigning kl. 05.00. Då rullar bilen till Tammerfors, Italy here we come!
Vi åker sedan till Portugal. Men före fredag har jag fortfarande miljoner saker att hinna med. 
Ridlektioner, privatlektioner, konfirmations fotografering och massa sånt! Sjukt taggad för allt!
SKa hinna uppdatera, lovar. Men nu vill hunden ut så nu måste jag rusa. Ciao ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela