norahansen.blogg.se

Wohoo! :D :D

Publicerad 2015-06-17 22:05:51 i Allmänt,

Hej hörni!
Är just nu på mycket bra humör!
Har så mycket att vara glad över :D
 
1. Vi åker till Portugal i övermorgon!!!
 
2. Jag fick 2 nya schabrak av Nike och Dennis till konfirmationspresent!
Ja, schabraken. Jag var i stallet tidigare ikväll och sökte med ljus och lykta överallt efter ett till schabrak jag kan ta med mig till Emmes. Jag hittade bara fula typ. Jag tänkte "Det skulle vara SÅ bra med ett rött schabrak eller nåt"
Kollade också sorgset ner på en Ikea baggie, med ett jättesnyggt vitt schbrak i. Tänk om jag ägde ett vitt schabrak!
Och gissa vad som låg bredvid mitt skåp när jag kom hem?!
2 schabrak från HORZE. Ett rött och ett vitt! :DD gaaah, sååå fina! Tack tack tack Nike och Dennis!
 
3. Jag ska till Emmes!
Tro det eller ej, men direkt efter resan blir det att packa Nipsus saker och flytta till Emmes igen! Herregud, kan knappt fatta det. Jag var fullkomligt säker på att sista gången jag kom till stallet, borstade Zicko, red och släppte ut honom i hagen var den absolut sista gången jag skulle vara i Emmes med häst igen. Men tydligen inte!
Jag och Nike åtminstone ska vara i Emmes hela juli. Vi ska träna och ha grymt grymt kul och härligt. Det ser jag fram emot mer än någonting annat på hela sommarlovet!
Du och jag. De du och jag Nipsu.
Slänger också upp en bild just före vi blev konfirmerade!
Jag, Elin och Wilma <33
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela